martes, 14 de junio de 2011

Verges i la seva Festa

Aquest dissabte passat a la Festa de les Labors a Verges ens ho vam passar molt bé. Vaig compartir en el meu taller com es fan els amigurumis, ajudada al matí per l'Anna, una amiga i companya de la feina, i a la tarda per la meva filla.

Em va alegrar moltíssim un comentari que em van fer del taller de l'any passat , van començar també amb la marieta i ja havien fet molts més amigurumis. Estic segura que les persones que aquest any van intentar fer el cor i la marieta s'haurán enamorat al igual que jo d'aquesta tècnica japonesa i provaran a fer-ne molts més.
La Festa va ser tot un èxit, el temps es va tenir una mica neguitosos però al final entre sol i núbols vam poder completar el dia.
He d'anar a treballar, però un altre estoneta que tingui us mostraré quatre cosetes més d'aquest dia tant maravellós.

No hay comentarios:

Publicar un comentario